maanantai 21. heinäkuuta 2014

Mustavalkoista eteiseen

 Olen etsiskellyt eteiseemme jo tovin mattoa, mutta aina se vain on jäänyt ostamatta. Oikeastaan siksi etten ole osannut päättää minkälaisen maton haluan. Raitamattoa olen monessakin paikassa katsonut, mutta valko/beigenä. Totesimme kuitenkin, että se olisi ollut liian arka väri eteiseen. Jostain syystä minulle aina nauretaan kun olen ostanut uuden kynnysmaton ja väriltään se on aina ollut beige tai valkoinen, käytännöllisyys ennen kaikkea, eikö ;) No, nyt kuitenkin huomasin Askon sivuilla puuvillaisen mustavalkoraidallisen Block maton olevan tarjouksessa ja päätimme hakea sen samantien. Kuvittelin mustavalkoisen olevan liian hallitseva tuohon vaaleaan eteiseen, mutta oikeastaan se tuo ihan kivaa piristystä ja raikkautta. Eteisessä on kaunis valkoinen laattalattia joten olen tykännyt siitä ihan ilman mattoakin, mutta ärsyttää olla sitä kokoajan siivoamassa ja onhan se aika viileä varsinkin sitten syksymmällä. Vielä puuttuu pikkueteisestä sopiva matto johon saa suurimmat liat pyyhittyä niin pysyy tämä vähän siistimpänä.



Laura



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti