tiistai 4. marraskuuta 2014

Rinta-olkapäät-ojentajat

Otsikko kertoo varmasti kaiken mistä tämä kuvien täyteinen postaus tulee kertomaan.Koko viime viikko on taas taisteltu flunssaa vastaan ja tukkoisesta nenästä huolimatta olen käynyt tekemässä 4 salitreeniä ja pari rauhallista lenkkiä, koska olo on muuten hyvä. Kipeänä ei tietenkään saa treenata, mutta itse olen aika huono määrittelemään sitä rajaa koska olen kipeä ja koska en, enkä malta jäädä lepäämään. Yhtenä iltana sain treenikaveriksi Lauran ja kävimme tuossa mun lähisalissa tekemässä rintaa, ojentajia ja olkapäitä. Nappasimme kameran mukaan ja ajattelin toteuttaa taas yhden treenipostauksen. Tällä kaavalla teen useimmiten kaikkia treenejäni. 2-3 liikettä per lihasryhmä ja lisäksi esim. vatsoja, punnerruksia ja leukoja.

Alkuun tehtiin leuanvetoja myötä- ja vastaotteilla. Tein myös oman ennätykseni leuoissa, jes! Ja sitten varsinaiseen treeniin.
1. DIPPI PENKILLÄ 3X15

 2.PENKKIPUNNERRUS 3X12
3.PYSTYSOUTU TALJASSA3X15

4.OJENTAJAT TALJASSA KÖYDELLÄ 3X12
5.SUPERINA VIPUNOSTOJA ETEEN JA SIVULLE 3X8
 
        6.VINOPENKKIPUNNERRUS 3X8
            7.OJENTAJAT TALJASSA KÖYDELLÄ3X12
 8.PUNNERRUKSIA LOPPUUN
Tällaiset meiningit meillä oli sunnuntaina! Vähän mua jännittää julkaista näitä treenijuttuja, koska mikään ammattilainen en näissä ole ja treenaan vain omaksi ilokseni, mutta parempi kai olla ajattelematta mitä muuta ajattelevat ja olla rohkea :) 
Itsekin luen mielelläni treenijuttuja, joten linkittäkäähän myös omia juttujanne minulle!

Laura



























2 kommenttia:

  1. Wau, sulla on hyvässä kunnossa kroppa! Itselleni salitreeni ei ole ollenkaan oma juttu, mutta olisi kyllä hyvä saada ohjelma yläselkä-hartiat-osastolle, jotta saisi pidettyä ne paremmassa kunnossa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No voi kiitos! Aina riittää tekemistä ainakin omasta mielestä, mutta kai se on niin jokaisessa asiassa. Olen käynyt jo monta vuotta salilla, se innostus on vain jostain jäänyt ja kiinnostusta riittää. Ja kun tulee tuloksia niin se motivoi aina lisää! Kyllä siitä oppii tykkäämään kun ei pidä sitä pakkopullana ja treenaa monipuolisesti.

      Poista