sunnuntai 16. marraskuuta 2014

Elävien kirjoissa

Voi että, heti alkuun tyssäsi mun joulujutut! No pahoittelen ettei perjantaina ilmestynyt mitään jouluun liittyvää, eikä mitään muutakaan. Selkävaivat eivät parantuneetkaan ihan parissa päivässä ja olen ollut koko viikon lepäilemässä vanhempieni luona. Vasta perjantaina tultiin Adan kanssa kotiin. Tästä syystä siis kaikki joulujutut on jääneet kotona tekemättä ja askartelut odottelevat vielä(toki jotain pientä olen saanut eilen aikaiseksi). En jaksanut sitten väkisin vääntää mitään, vaan pysyn suunnitelmassa ja kirjottelen niitä oikeita joulujuttuja kun saan kaikkea tehtyä ja kuvattua.
Ehdin jo vähän aloittaa askarteluja
Lauantaina meillä oli tiedossa yhdet synttärit, mutta minä jätin nekin suosiolla väliin, kun on paikat vielä sen verran hajalla. Vietiin kuitenkin mies synttäreille ja kiertelimme sitä ennen vähän kaupungilla. Tarkoitukseni oli ostaa vielä muutama juttu joulusisustukseen ,mutta koska en löytänyt kaikkea haluamaani, en ostanut mitään, ja päätin tehdä netin kautta tilauksen. Käytiin myös syömässä Hansan kultatalossa, Golden grill-nimisessä ruokapaikassa. Oikeen maittavat ja edulliset ateriat, suosittelen!
Adan kanssa vietettiin iltaa Taivassalossa. Jos jotain hyvää tässä kuluneessa viikossa niin sain paljon keskeneräisiä käsitöitä valmiiksi. Osa itselle ja osa lahjaksi. Tänään vietetään päivää ihan kotosalla ja saatetaan piipahtaa illalla Myllyn joulukadun avajaisissa. Nyt palailen taas vähän normaalimpaan postaustahtiin kun olen kotona ja koneen äärellä useammin :)
Ihana neuletakki tytölle

Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti